كيا اوبتيما 2015
يوجد لدي اصطب خلفي اصلي مستعمله ( الليد شغال 100٪ ) لكن يوجد كسر صغير في طرف الاصطب موضح بالصور
ويوجد لدي جهاز زينون اصلي ولمبة زينون اصلي حبه واحده مستعمله
ويوجد لدي طقم زنون تجاري مستعمله وحده من اللمبات محروقة
ويوحد لمبات ليد طقمين مستعمله
ويوجد سماعات من رود ماستر جديده
كلها على السوم